Jak stworzyć stronę internetową pod SEO, ale średniej jakości
- Sprawdzaj liczbę słów
- Podczas pisania skupiaj się wyłącznie na tym, ile razy używać słów kluczowych na stronie
- Zobacz, ile masz linków wstecznych (backlinków)Chociaż są to wszystkie ważne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, bez wysokiej jakości treści, które spełniają potrzeby użytkowników, Twoja witryna nie będzie wysoko w wynikach wyszukiwania..
Jak stworzyć wysokiej jakości, skuteczną stronę internetową z dobrym SEO
- Zastanów się nad potrzebami użytkowników i zaspokajaj je
- Podaj przydatne informacje we własnym, charakterystycznym tonie
- Zdecyduj i zaimplementuj zmiany, które poprawią witrynę dla użytkowników
- Przeglądaj strony indywidualnie i utwórz listę, w jaki sposób możesz je ulepszyć
- Spójrz na podobne witryny konkurencji , sprawdź, gdzie są silniejsze od ciebie, a następnie popracuj nad tym obszaremŻadna strona nie osiąga sukcesu, monitorując liczbę słów zawartych na stronie. Po prostu, jeśli te słowa nie łączą się, by stworzyć rzeczywiście angażującą treść, liczba użytych słów jest nieistotna. Chociaż SEO jest niezbędnym i cennym narzędziem pomagającym ludziom znaleźć twoją stronę, ważne jest, aby nie zagłębić się w jej szczegóły techniczne. Twoi goście to ludzie, a nie boty!
Jak ulepszyć swoją stronę: 12 porad SEO dla nowych stron internetowych
Przy tak wielu dostępnych zasobach SEO łatwo jest stracić z oczu kluczowe elementy, które prowadzą do wymiernych rezultatów dla nowych firm. Nasze 12 najważniejszych wskazówek pomoże Twojej witrynie dostarczyć ją tam, gdzie chcesz. Ta lista kontrolna została zaprojektowana specjalnie dla witryn z główną zawartością poniżej 50 stron i tych, które mają nadzieję na rangę dla mniejszej liczby powiązanych terminów.
1. Przekierowanie 301
Pierwszym kluczowym aspektem SEO jest decyzja, czy chcesz, aby odwiedzający zobaczyli wersję www czy inną niż www. Gdy odwiedzający wejdą na Twoją stronę, przekierowanie 301 (stałe przekierowanie) poprowadzi ludzi do wybranej przez Ciebie opcji. To przekierowanie sygnalizuje aplikacjom, takim jak wyszukiwarki, że właściwości indeksowania należy przenieść ze źródła do celu.
2. Zweryfikuj własność
Następnie zweryfikuj swoją własność w Narzędziach Google dla webmasterów i włącz przekazywanie wiadomości e-mail. Przekazywanie wiadomości e-mail zapewnia powiadomienia bezpośrednio do skrzynki odbiorczej o ważnych informacjach, takich jak hakowanie, złośliwe oprogramowanie lub problemy z indeksowaniem witryny.
3. Zbadaj historię swojej domeny
Przydaje się również sprawdzenie w tle domeny. Jeśli witryna była wcześniej własnością spamerów, będzie to oznaczać niższy ranking. Aby to sprawdzić, najpierw sprawdź słowa kluczowe w Narzędziach dla webmasterów, aby sprawdzić, czy nie ma tam niepożądanych słów. Innym przydatnym wskaźnikiem jest to, czy jesteś zaindeksowany, co możesz sprawdzić, przeprowadzając wyszukiwanie [site: thecontentworks.uk] w swojej domenie. Spójrz na inne czynniki, które wpływają na ranking witryny .
4. Użyj Fetch jako Googlebot
Pobierz jako Googlebot to funkcja narzędzi dla webmasterów, która umożliwia Google nie tylko indeksowanie, ale także przesyłanie treści do indeksu. Oznacza to, że kiedy aktualizujesz strony lub tworzysz nowe, cały proces indeksowania jest monitowany przez Google, dzięki czemu użytkownicy mogą szybciej udostępniać nowe treści.
5. Dołącz kod analityczny
Wybierz dostawcę usług analitycznych, takiego jak Google Analytics, i zacznij gromadzić dane, nawet jeśli nie jesteś jeszcze gotowy do ich analizy i korzystania z nich. Dzięki temu będziesz mieć informacje na temat swojej historii, do których mogą odnosić się nowi pracownicy.
6. Zastanów się nad projektem witryny
Musisz wziąć pod uwagę trzy główne grupy: klientów, inwestorów i prasę. Aby zapewnić wysoką jakość korzystania z witryny dla każdej z tych grup, musisz wziąć pod uwagę ich osobowości. Projekt witryny musi odpowiadać potrzebom każdej grupy, być łatwy w nawigacji i mieć unikalne strony, które są specyficzne dla jednego tematu. Najlepiej unikać uogólnionych , długich stron, które wymagają przewijania przez odwiedzających.
7. Zdefiniuj swoją konwersję
Utwórz stronę internetową, na której możliwa jest odpowiednia konwersja na każdej stronie, aby zmniejszyć liczbę kliknięć, które musi wykonać użytkownik. Odpowiednia konwersja może polegać na zapisaniu się na biuletyn, zakupie produktu, promowaniu usługi za pośrednictwem mediów społecznościowych lub skontaktowaniu się z zespołem w celu uzyskania wyceny.
8. Skoncentruj się na Copy witryny
Rzeczywista kopia witryny powinna zawierać słowa kluczowe w sposób naturalny osadzone w tekście, mając na uwadze wyszukiwane hasła. Na przykład zamiast „odzieży sportowej” termin „odzież do biegania” jest bardziej powszechnym określeniem.
Po drugie, kopia powinna odpowiedzieć na wszelkie pytania, które mogą mieć użytkownicy. Można to zrobić, pokazując recenzje, umożliwiając użytkownikom przegląd lub ułatwiając dostęp do polityki zadowolenia klienta. Odpowiadając na pytania, zanim się pojawią, zachęcasz do zaufania do swojego produktu lub usługi i eliminujesz wszelkie wątpliwości użytkownika.
Każda strona powinna zawierać:
Unikalny temat
Unikalny tytuł (w wynikach wyszukiwania)
Unikalny opis meta
Słowa kluczowe w nazwie pliku (oddzielone małymi i myślnikami)
Opisowy tekst kotwicy dla każdego linku
Linki do podstron są określane przez Google, ale na wpływ mogą mieć unikalne tytuły, meta opisy i odpowiedni tekst zakotwiczenia, dlatego ważne jest, aby treść uwzględniała każdy z tych czynników. Sprawdź pomysły na tworzenie wysokiej jakości treści dla Twojej witryny.
Na przykład tekst kotwicy powinien być umieszczony na cennych informacjach. Zamiast „Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych odkurzaczy, kliknij tutaj”, spróbuj „Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszym katalogiem odkurzaczy”. Zakotwiczenie należy umieścić na odpowiednim frazie.
9. Nie daj się zwieść typowym błędom SEO
Nie zatrudniaj SEO, który gwarantuje konkretne wyniki, każdy projekt jest inny.
Nie kupuj linków, bo zaszkodzi to długoterminowej pozycji witryny. Google bierze pod uwagę autorytet witryny, co oznacza, że linki o dużej gęstości, ale niskiej jakości nie poprawią jej pozycji w rankingu.
Nie umieszczaj niczego powyżej możliwości wyszukiwania witryny. Posiadanie tekstu indeksowanego podniesie twoją pozycję w rankingu bardziej niż skomplikowana i skomplikowana strona.
10. Skróć czas ładowania strony
Dwie sekundy to próg dla witryn e-commerce. Aby mieć pewność, że ludzie nie stracą zainteresowania Twoją witryną, kompresuj obrazy i niezminimalizowane zasoby, aby skrócić czas ładowania.
11. Sprawdź swój ranking
Sprawdź, jak oceniasz pozycję swojej nazwy firmy. Najlepiej powinien to być numer 1 i mieć linki do stron. Pomaga także ustalić, jak dobrze oceniasz pozycję pod względem innych warunków, co można zrobić za pomocą Narzędzi dla webmasterów.
Następnie oceń, w jaki sposób możesz zwiększyć ranking swojej witryny pod kątem różnych wyszukiwań. Jeśli twoja usługa niekoniecznie jest tą, której szukasz, poszukaj potencjalnej publiczności, przeszukując istniejące fora, blogi i witryny społecznościowe.
12. Sprawdź swoje Social Media
Oprócz użytkowników przybywających do Ciebie za pośrednictwem wyszukiwania, marketing w mediach społecznościowych rozszerza i dywersyfikuje Twój zasięg. Pamiętaj, że chcesz połączyć użytkowników z punktem wejścia konwersji w swojej witrynie. Aby to zrobić, dowiedz się, z jakich platform korzystają Twoi odbiorcy i ustal tożsamość na tych stronach.
Na początek nieuniknione jest, że masz ograniczone zasoby. Dlatego szczególnie ważne jest, aby wykorzystać mocne strony swoich pracowników, czy to kogoś z działu marketingu, który regularnie korzysta z Twittera, czy programisty, który jest już na bardziej szczegółowych stronach, takich jak Stack Overflow.
Strona internetowa nigdy nie jest kompletna. Powinieneś stale sprawdzać swoją witrynę i identyfikować obszary wymagające poprawy, aby upewnić się, że witryna dobrze sobie radzi w wyszukiwarkach i zapewnia użytkownikom dobre wrażenia.
3 podstawowe narzędzia, których powinieneś używać na swojej nowej stronie internetowej
Oto trzy technologie, które naszym zdaniem powinny być wykorzystywane przez każdą firmę internetową. Po prostu nie możesz zarządzać swoją witryną bez nich!
1. Protokół HTTPS (wykorzystanie SSL)
Cyberprzestępczość rośnie, a złośliwe oprogramowanie stanowi coraz większe zagrożenie dla osób posiadających witrynę internetową, konto e-mail lub konto w sklepie internetowym. Szacuje się, że w Internecie znajduje się około 230 000 zagrożeń złośliwym oprogramowaniem, które mogą wzrosnąć o kilkadziesiąt, zanim skończysz czytać ten artykuł.
Firmy internetowe, które akceptują wrażliwe dane od swoich klientów, mają obowiązek dbać o ochronę danych bankowych i danych osobowych. Naruszenie twojego protokołu bezpieczeństwa zniszczy zaufanie twoich klientów do ciebie i twojej strony internetowej.
Szyfrowanie zabezpieczeń HTTPS jest krokiem w kierunku poprawy środków bezpieczeństwa witryny. Są one wykorzystywane przez instytucje finansowe, ponieważ zapewniają bezpieczną warstwę zaszyfrowaną (SSL) zaszyfrowanych danych, która chroni hakerów przed dostępem do numerów kart kredytowych i innych poufnych informacji, które można wykorzystać do oszustw internetowych.
2. Eksperymenty z treścią Google
Testy A/B są niezwykle ważne dla usprawnienia działań marketingu cyfrowego. Istnieje wiele skutecznych narzędzi, które pomagają testować strony docelowe, treść, widżety i cokolwiek innego, co chcesz przetestować. Ale musisz też zapłacić za większość tych narzędzi.
Google przyszedł jednak na ratunek marketerom z małych firm, którzy mają napięty budżet. W ramach swojego narzędzia analitycznego Big G dodało rozszerzenie, które nazywają Eksperymentami z treścią, które umożliwia przeprowadzanie testów podziału A / B na twoich działaniach online i pomaga w zwiększaniu konwersji. Narzędzie działa nieco inaczej niż konwencjonalne narzędzia testujące, ale nadal zapewnia:
Porównanie stron internetowych i platform aplikacji
Wielu użytkowników na eksperyment
Pojedyncze skrypty sterujące
Pomiary ruchu
Silnik statystyczny
Filtry wyrażeń regularnych
Aktualizacje e-mail
Eksperyment z treścią w Google Analytics pozwala przetestować do 10 wersji pojedynczej strony, które są dostarczane użytkownikom za pośrednictwem osobnego adresu URL. Po skonfigurowaniu i uruchomieniu eksperymentu testowego A / B możesz określić, która strona generuje najwięcej konwersji, a tym samym wybrać najskuteczniejszą do uruchomienia.
3. System zarządzania treścią (CMS)
Aby zaangażować się w skuteczną kampanię content marketingową, potrzebujesz systemu zarządzania treścią, aby dodawać, usuwać lub aktualizować treści. Duża strona internetowa potrzebuje również CMS-a zdolnego do obsługi dużej ilości ruchu i danych.
Na rynku dostępnych jest wiele systemów zarządzania treścią, ale najpopularniejsze to Drupal, Joomla i WordPress. Cokolwiek wybierzesz, zależy od wymagań Twojej firmy.
Dzięki ponad 76,5 blogom WordPress jest najpopularniejszym CMS – em i stanowi 26% witryn internetowych. Powodem tego jest fakt, że WP jest najbardziej przyjaznym dla użytkownika systemem CMS, a wbudowane funkcje pomagają zapewnić wyniki w rankingach wyszukiwarek. WordPress jest wstępnie zainstalowany z odpowiednimi wtyczkami, które pomagają poprawić SEO i atrakcyjne motywy, które wyglądają estetycznie. Istnieją jednak ograniczenia dotyczące dostosowywania.
Jeśli masz dużą witrynę internetową, na przykład wyczerpującą witrynę eCommerce, i zamierzasz prezentować setki stron produktów, potrzebujesz potężnego systemu CMS, który może obsłużyć ogromne ilości treści. Najlepszą opcją jest Drupal. Platforma może zarządzać złożonymi stronami internetowymi i umożliwia instalowanie unikalnych funkcji, z którymi zmagają się inne systemy, bez uszczerbku dla prędkości ładowania i ogólnej jakości doświadczenia użytkownika. Jedynym potencjalnym problemem z Drupal jest to, że potrzebujesz technicznej wiedzy, aby korzystać z oprogramowania. Dlatego nie jest idealną platformą dla początkujących SEO lub nietechnicznych użytkowników z niewielkim doświadczeniem w zakresie systemów zarządzania treścią. Przed użyciem Drupala musisz się nauczyć, jak z niego korzystać.
Jeśli potrzebujesz CMS-a, który ma wystarczającą moc do zarządzania dużymi ilościami danych, ale jest wystarczająco łatwy w użyciu, Joomla jest dobrym kompromisem między Drupal i WordPress. Krótko mówiąc, Joomla zapewnia dużą moc, ale jest łatwiejsza w użyciu niż Drupal. I choć nie jest tak przyjazny dla użytkownika jak WordPress, nie musisz rozumieć kodu, aby wygodnie zarządzać zawartością i dokonywać aktualizacji projektu w razie potrzeby.
Utrzymanie strony internetowej jest niezwykle ważne dla sukcesu online, a trzy kluczowe elementy to bezpieczeństwo, wydajność i zarządzanie treścią. Potrzebujesz od swoich klientów zaufania, określenia, które strony działają, a które wymagają ulepszenia, oraz posiadania systemu, który umożliwia regularne dodawanie treści w celu napędzania kampanii content marketingowej.
Skontaktuj się z nami
Nie jesteś pewien, od czego zacząć?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Nasz zespół ekspertów pomoże Ci stworzyć najlepszą witrynę, dobierze treści, sprawdzi jak Twoja strona wypada w porównaniu z Best Practices dla webmasterów według Google.
Zadzwoń 794 603 037 lub skontaktuj się mailowo: [email protected]
Możesz również wypełnić nasz formularz.
- Reklama w Internecie dla biura rachunkowego: Jak skutecznie promować swoje biuro? - 29 sierpień 2024
- Reklama w Internecie w branży budowlanej: Jak skutecznie promować firmę? - 29 sierpień 2024
- Reklama gabinetu stomatologicznego – Marketing Stomatologiczny - 29 sierpień 2024