Marketing, zwłaszcza marketing cyfrowy, odgrywa coraz istotniejszą rolę w sukcesie i długofalowym wzroście firm. Dzieje się tak dlatego, bo rozwijają się tak szybko, że nie nadążają za codziennymi publikacjami na Facebooku, albo są tak daleko w tyle za konkurencją, że mogą nawet nie wiedzieć, czym jest Facebook . Tak czy inaczej, firmy potrzebują dziś pomocy jak nigdy wcześniej. Niektóre firmy zatrudniają pracowników marketingu do pracy w biurze, podczas gdy inne wybierają niezależną pomoc lub pracę w niepełnym wymiarze godzin, a jeszcze inne nadal decydują się na agencję marketingową, która będzie właścicielem całego procesu marketingowego, w tym tworzenia stron internetowych, mediów społecznościowych, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek SEO, grafiki, designu, brandingu i wielu innych działań. Oto 7 powodów, dla których warto zatrudnić agencję marketingową i uniknąć kłopotów związanych z pracą wewnętrzną i zewnętrzną.
1. Doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych
Z HubSpot : „Jeśli nagle zauważysz wzrost ruchu w witrynie, połączenia telefoniczne lub nowych potencjalnych klientów, czy wiesz, skąd pochodzą? Jeśli nie, prawdopodobnie marnujesz czas na nieskuteczne strategie marketingowe i marnujesz potencjalne szanse na jeszcze większy sukces. W jaki sposób Twoje działania marketingowe przyczyniają się do ruchu w witrynie, potencjalnych klientów i klientów? Jeśli nie możesz odpowiedzieć na to pytanie, pozwól agencji marketingowej odpowiedzieć na to za ciebie. ”
2. Wynajęcie agencji marketingowej oszczędza koszty
Średnie miesięczne wydatki marketingowe na pracę agencyjną zaczynają się zwykle od 3000 zł do 5000 zł miesięcznie, w zależności od zakresu usług. Tylko JEDEN pracownik bez doświadczenie będzie miał podobną stawkę miesięczną. Menedżer ds. Marketingu (który prawdopodobnie nie ma nawet umiejętności technicznych ani projektowych) będzie wydatkiem rzędu 8-12 tysięcy złotych miesięcznie.. Czy wolałbyś raczej wydać 15 000zł na dwóch pracowników, czy mniej na całą firmę?
3. Agencje pomagają Twojej firmie rosnąć w skali
Od Matrix Marketing Group : „Kiedy branża firmy znajduje się w recesji, firmy mają tendencję do obniżania kosztów. Marketing jest często pierwszym, ponieważ jest postrzegany jako wydatek „uznaniowy”. A kiedy nadejdą dobre czasy, marketing często otrzymuje więcej funduszy. Jest kontrahentem w stosunku do celu obowiązków CEO. Ale zmniejszenie i rozszerzenie budżetu marketingowego jest kosztowne. W krótkim okresie zmniejszenie lub anulowanie działań marketingowych pociąga za sobą koszty. W dłuższej perspektywie koszty związane z niszczeniem, zatrudnieniem i zużyciem bazy wiedzy są droższe. W ramach tradycyjnej operacji wewnętrznej jedynym sposobem na zwiększenie wydajności zespołu marketingowego jest zatrudnienie większej liczby pracowników. W głównym zespole agencji znajdują się już specjaliści z różnych dziedzin, którzy byli kadrą kierowniczą wyższego szczebla w niektórych z najlepszych agencji, firm projektowych lub firm na świecie.
Pomoc zewnętrzna oznacza perspektywę zewnętrzną
Jedną z najstraszniejszych rzeczy, jaką firma może powiedzieć, jest: „Zawsze tak robiliśmy”. To zdanie prowadzi do pewnej stagnacji, jeśli nie do końca. Niezależnie od tego, czy przyjmujesz media społecznościowe jako realną strategię, czy przepisujesz kopię strony internetowej, posiadanie kogoś, kto nie jest tak zaangażowany w codzienne życie, może zapewnić nową perspektywę.
Agencje marketingowe znają najnowsze technologie
Zadania agencji też są na bieżąco z kolejnymi ważnymi sprawami, takimi jak aplikacje mobilne, sieci społecznościowe czy kanały dystrybucji. Jeszcze dwa lata temu, kto by pomyślał, że znikająca sieć udostępniania zdjęć będzie kolejną wielką rzeczą w biznesie (oczywiście Snapchat). Skąd dowiesz się o najlepszej aplikacji od krojonego chleba, jeśli masz kolana w płacach, podatkach, zasobach ludzkich i działaniach dystrybucyjnych? Zatrudnij agencję marketingową.
Agencje zapewniają Ci dedykowany zespół
Większość agencji zapewnia wyspecjalizowany, dedykowany zespół dwóch lub trzech osób, których jedynym zadaniem jest zarządzanie projektem. Posiadanie „go-to” pomaga zapewnić terminy, oczekiwania i tym podobne.
Pracownicy agencji są zazwyczaj troskliwi i angażują osoby fizyczne
Ludzie, którzy pracują w agencjach, nie są „gotowymi” myślicielami. Być może w przeszłości pracowali w dużych firmach i porzucili ten styl życia na rzecz wolności i kreatywności przypisanych pracy agencyjnej. Ogólnie rzecz biorąc, agencje lepiej wspierają kreatywność i alternatywne myślenie niż wewnętrzne odpowiedniki. Większość pracowników agencji ma bardzo zróżnicowaną edukację, doświadczenie zawodowe i styl życia. Może to być ogromny pozytyw dla Twojej firmy, ponieważ otwiera znacznie więcej procesów myślowych.
- Reklama w Internecie dla biura rachunkowego: Jak skutecznie promować swoje biuro? - 29 sierpień 2024
- Reklama w Internecie w branży budowlanej: Jak skutecznie promować firmę? - 29 sierpień 2024
- Reklama gabinetu stomatologicznego – Marketing Stomatologiczny - 29 sierpień 2024