Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google SEO
Gotowy na zwiększenie widoczności w Google?
Zamów usługę pozycjonowania. Wystarczy wskazać adres strony oraz opisać typowych klientów i słowa kluczowe - resztą zajmiemy się my.
Sprawdź pakietySprawdź pakietyAutomatyzacja SEO dla każdego. Prosto i efektywnie.
Rozwiązania dla każdej branży na każdym etapie rozwoju
- Niewymagana wiedza techniczna
- Wybór rozwiązań dla każdej wielkości firmy
Zaoszczędź czas i pieniądze - płać tylko kiedy widzisz efekt
- Umowa bez okresu wypowiedzenia
- Gwarantujemy wzrost ruchu oraz wzrost pozycji na wybranych frazach
Basic
PLN 499
Jednorazowo- Interaktywny Raport SEO
- Audyt strony
- Raport szybkości, meta tagów, opisów, tytułów, indeksacji oraz schemy
Content Ideas – słowa kluczowe i sugerowane tytułyCompetition Analysis – porównanie z konkurencyjnymi stronami, wskazanie różnicy w tekstach, słowach kluczowych oraz technologii na stronach
Plus
PLN 999
Jednorazowo- Interaktywny Raport SEO
- Content Ideas – słowa kluczowe i sugerowane tytuły
- Audyt strony
- Raport szybkości, meta tagów, opisów, tytułów, indeksacji oraz schemy
- Competition Analysis – porównanie z konkurencyjnymi stronami, wskazanie różnicy w tekstach, słowach kluczowych oraz technologii na stronach
Premium
PLN 1799
Miesięcznie netto- Interaktywny Raport SEO
- Content Ideas – słowa kluczowe i sugerowane tytuły. Plan contentowy na nabliższy miesiąc.
- Audyt strony
- Raport szybkości, meta tagów, opisów, tytułów, indeksacji oraz schemy
- Competition Analysis – porównanie z konkurencyjnymi stronami, wskazanie różnicy w tekstach, słowach kluczowych oraz technologii na stronach
- Dobór domen do publikacji zewnętrznych
- 2 teksty blogowe miesięcznie – przygotowanie tematów, słów kluczowych, pisanie tekstów (conajmniej 10 000 znaków ZZS), dodanie na stronę z formatowaniem i doborem grafiki, optymalizacja danego tekstu o rozszerzenia Rich Results.
Enterprise
- -
Skontaktuj się z działem sprzedażyPotrzebujesz rozwiązania dedykowanego? Poszukiwanej funkcji nie znalazłeś w ofercie? Napisz, chętnie pomożemy.- Potrzebujesz rozwiązania dedykowanego? Poszukiwanej funkcji nie znalazłeś w ofercie? Napisz, chętnie pomożemy.
Skontaktuj się przez formularz lub zadzwoń – dobierzemy odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Potrzebujesz więcej niż tylko SEO?
W ramach raportowania możemy również przeprowadzić analizę kont reklamowych Google Ads i Facebook Ads, stworzyć automatyczne interaktywne raporty wysyłane co tydzień oraz przeprowadzić audyt UX i optymalizacji konwersji na stronie.
Nie prowadzisz obecnie kampanii w Google Ads? Jako Oficjalny Partner Google oferujemy 1200zł zniżki na pierwszą kampanię.
Najczęściej zadawane pytania
Jak mierzymy postępy SEO?
Bardzo ważne są Kluczowe Wskaźniki Efektywności (KPI) które będą zgodne z celem biznesowym, tak samo jak ich metodologia. Google zaleca omijanie agencji które gwarantują pewne pozycje na określonych frazach (Zgodnie z Poradnikiem od Google).
Jeśli więc nie konkretne frazy, to co jest dobrym KPI? Korzystamy z Google Analytics do mierzenia wielkości ruchu, oraz sprawdzamy liczbę konwersji z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
Konwersją dla sklepów internetowych będzie sprzedaż, dla biznesów lokalnych telefony i formularze kontaktowe, i to na tych celach się skupiamy. Natomiast po drodze do tych celów warto również mierzyć mniejsze konwersje, takie jak przejścia na zakładkę kontakt czy dodanie produktu do koszyka.
SEO czy płatne wyniki wyszukiwania (Google Ads/Adwords)?
Organiczne SEO to działanie polegająca na uzyskiwaniu pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Odbywa się to poprzez pisanie dobrych treści, pozyskiwanie linków oraz optymalizacji struktury strony.
W przypadku płatnej reklamy w wyszukiwarce, nie potrzebujesz dobrej treści ani świetnej strony internetowej (choć to pomaga) – musisz po prostu zapłacić Google. Budowa organicznego SEO wymaga czasu, ale korzyści z niego płynące są trwałe. Z kolei PPC jest natychmiastowe, ale jego korzyści znikają, gdy tylko przestajesz płacić.
Płatne i organiczne SEO ma swoje zalety; to, które z nich jest najlepsze, zależy od twojej niszy, zasobów i celów biznesowych. Należy jednak pamiętać, że istnieje dodatkowa korzyść wynikająca z prowadzenia zarówno organicznego SEO, jak i płatnego SEO, kanały te wzajemnie się uzupełniają – dobre SEO pozwoli na obniżenie kosztów za kliknięcie (ponieważ wpływa na Ranking Jakości przy obliczaniu stawki za reklamę), PPC z kolei pozwoli na lepsze określenie najlepiej konwertujących haseł.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In eget bibendum libero. Etiam id velit at enim porttitor facilisis. Vivamus tincidunt lectus at risus pharetra ultrices. In tincidunt turpis at odio dapibus maximus.
Czy efekty SEO pozostaną nawet, gdy zrezygnuję z pozycjonowania?
Prawdopodobnie największą zaletą SEO, odróżniającego go od jakiegokolwiek innego medium reklamowego jest to, że korzyści się utrzymują. W przeciwieństwie do fizycznych billboardów czy nawet reklamy na Facebooku, gdzie korzyści przestają się pojawiać, gdy tylko przestajesz płacić, efekty SEO nie znikają.
Wszystko, co projektujemy, rozwijamy, piszemy lub nad czym pracujemy dla Ciebie, jest w 100% Twoje, treści, zmiany na stronie, opisy i tytuły meta nie znikną po zakończeniu współpracy.
Mam lokalny biznes, czy należy go pozycjonować?
Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu, staramy się uzyskać więcej zapytań z danego obszaru (jeśli urządzenie fizycznie znajduje się w danym mieście) jak i dla zapytań z modyfikatorem lokalizacji (np z dodaną nazwą miasta w wyszukiwanym haśle)
Skonsultuj obecny poziom widoczności i zamów pełną odbudowę SEO
Skorzystaj z bezpłatnej, 30 minutowej konsultacji podczas której odpowiem na wszystkie nurtujące pytania, przeprowadzę wstępną analizę oraz wskażę z których narzędzi i rozwiązań warto skorzystać - nie tylko pod kątem SEO ale również zwiększenia sprzedaży ze wszystkich kanałów